Proxecto final TICS1 Parte 3

Hola Blogueirosss!!!
Como todos sabedes, este ultimo trimestre estuben traballando cun novo dispositivo informático, a Raspberry Pi.

Aquí vos deixo unha nova entrada no meu blog na que vos vou a falar das novas dificultades da Raspberry que me pasaron nesta ultima semana:
-Descubrin que a raspberry pi non me garda as actualizcions nin as instalacións realizadas na
terminal.
-Tamén descubrin que tras poñerlle a orde que me indiquei por unha paxina web de raspberry,
algunha delas estaban incorrectas e tubenas que corrixir.
As ordes non me funcionaron como debian facelo.
Nota importante: Cando instales a Raspberry Pi nunha pantalla e non se axusta como é debido,
recomendoche que vaias a:
-Menú.
-Preferencias.
-Configuracion de raspberry pi.
-Set resolution.
-Dentro de resolution axustamola ao tamaño da nosa pantalla.

Tras moito esforzo intentando programar a cámara Raspberry Pi, so conseguin facer fotos con ela.

Aquí vos deixo algunha delas:
















Outro dos problemas que atopei na cámara, e como fai as fotos.

Cando se fan, cambia os colores da vida real e transformaos en outras cores debido ao filtro
de infrarojos.

Como todos sabedes, elixin facer este proxecto para saber e experimentar o cambio de
ordenadores sobre mesa a dispositivos mais pequenos e mais sinxelos que os ordenadores de mesa
como e a Raspberry Pi.
A miña idea principal para comprobar a funcionalidade deste dispositivo
era facer unha mirilla para portas da casa, pero a falta de tempo e a complicada tarefa de
manexar a Raspberry Pi fixeron imposible conseguir o meu obxetivo.
O seguinte artigo será o ultimo, e rematarei repasando os ultimos detalles da raspberry e
a miña valoración personal do proxecto.
Un saudo!!!!!!



Comentarios

  1. En xeral, o artigo é moi pouco consistente, fáltanche referencias e un pouco de detemento nas explicacións dos problemas e solucións. Aparte disto, uns cantos puntos que fan augas:
    - Ligazóns ás cousas das que falas (p. ex. "unha páxina de raspberry Pi")
    - Moitas faltas.
    - Cambio de tono de letra no medio do artigo sen sentido.
    - Poucas solucións aos problemas.
    - Poucos datos técnicos.
    - Pouca imaxe para alegrar algo o artigo.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Proxecto final TICS 1 Parte 4: Entrega Final

Portada GIMP

Proxecto final TICS1 Parte 2